Op deze pagina staan de veel gestelde vragen. Kom je er toch niet uit? Mail of bel ons gerust!

Een bestelling plaatsen

Hoe kan ik bestellen?

Het bestellen van een product op Paardenwinkel.nl is zeer gemakkelijk, in een aantal stappen is een product besteld!

1.  Ga naar het gewenste product.
2.  Kijk nu naar de rechterkant van de website. Kies hier (indien gevraagd) de kleur en de maat van het product.Klik nu op de knop ''Plaats in winkeltas''.
3.  Je wordt nu doorgestuurd naar het winkeloverzicht. Is alles oké? Klik dan op ''Ga door naar afrekenen''.
4.  Vul uw gegevens in, kies de verzend methode, betaalwijze en controleer nogmaals je bestelling.
5.  Schrijf je in voor onze nieuwsbrief (tip!) en ga akkoord met de algemene voorwaarden.Klik nu op ''Plaats uw bestelling''.
6.  U wordt nu doorgestuurd naar de betaal pagina.
7.  Betaal hier met het gewenste betaalmiddel.
8.  Uw bestelling is na betaling geplaatst! Nu nog een paar nachtjes slapen..

Alvast veel plezier met je bestelling van Paardenwinkel.nl!

Hoe maak ik een account aan?

Een account maken is simpel en geeft veel voordelen. Met een account spaart u voor kortingen en gaat het bestellen in de toekomst ook nog een stuk sneller.

1.  Ga naar de registreer pagina.
2.  Vul uw gegevens in en klik daarna op ''Account aanmaken''
3.  Login met uw gegevens op deze link.

Uw account is nu aangemaakt en geactiveerd.

Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?

Ja, dit is mogelijk indien uw bestelling nog niet is verstuurd. Indien uw bestelling wel al verstuurd is dan zult u het moeten retourneren na ontvangst. Mocht uw bestelling nog niet zijn verzonden en u wilt uw bestelling annuleren, mail dan naar: info@paardenwinkel.nl.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Op Paardenwinkel.nl kunt u op verschillende manieren betalen. Elke manier manier van betalen wordt beveiligd door een beveiligde verbinding, niemand kan er dus vandoor gaan met jouw gegevens.

iDeal
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers.


Creditcard
Een creditcard is een universeel betaalmiddel, waarmee u achteraf betaalt. Dit is direct het belangrijkste verschil met een bankpas, waarbij het geld altijd direct van uw rekening wordt gehaald. Een creditcard is veilig en snel.

Zijn de prijzen inclusief btw?

Ja, alle prijzen die vermeld staan op onze webshop zijn inclusief BTW.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Ja, dit is mogelijk door middel van ''Afterpay''. Bestellen, ontvangen, zien, en dán pas betalen wat je wilt houden! Achteraf betalen met Afterpay is erg gemakkelijk.

Bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

Als uw bestelling alleen het totaalbedrag van meer dan € 50,- bedraagt, betaalt u geen verzendkosten. Voor bestellingen onder dit bedrag wordt € 7,50 verzendkosten in rekening gebracht.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?

Ja, nadat u heeft betaald kunt u uw bestelling volgen in uw account. Indien uw bestelling is verstuurd dan krijgt u een e-mail met hierin het track en trace nummer zodat u uw bestelling tot aan huis kunt volgen.

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen kunt u ervan uitgaan dat uw pakketje binnen enkele werkdagen wordt geleverd. Bezorging vindt plaats van maandag t/m zaterdag met uitzondering op feestdagen. Wanneer er speciaal voor u artikelen besteld moeten worden, duurt het vanzelfsprekend langer. Is dit het geval dan nemen wij contact met u op.

Door wie wordt door mijn bestelling bezorgd?

Uw bestelling wordt geleverd door PostNL. PostNL levert pakketjes vanaf maandag tot en met zaterdag.

Kan ik een bestelling ook in het buitenland laten bezorgen?

Ja, dit is gewoon mogelijk. Wij leveren gewoon aan de meeste landen. Indien je niet zeker bent of jouw land hierbij hoort: bel ons even! We helpen je graag.

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Nee, dit is niet mogelijk. Je kunt natuurlijk wel naar onze winkel komen, maar afhalen van een bestelling is hier niet mogelijk.

Ruilen/Retourneren

Hoe moet ik mijn product retourneren?

Retouren Paardenwinkel.nl volgt de wet van kopen op afstand. Hierin staat dat u een bedenkperiode heeft van 14 dagen na levering van het product. Wanneer het product 100% in nieuwe staat verkeert (inclusief labels) kunt u het product binnen deze periode terugsturen. Retourneren gaat eenvoudig door het onderstaande retourformulier in te vullen en dit samen met het product naar ons terug te sturen. U kunt de producten naar het onderstaande adres sturen:

Paardenwinkel.nl
Afdeling retouren
Wassenaarseweg 87
2223 LA Katwijk

Het pakket dient goed verpakt te zijn!

Binnen hoelang kan ik mijn product(en) retourneren?

U kunt uw product(en) retourneren binnen 14 dagen na aankoop. Het product moet wel in 100% nieuwe staat verkeren.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ruilen?

Ja, dit is mogelijk. Benieuwd waar onze winkel is? Surf dan naar ''Onze winkel''

Overige vragen

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Dat is erg vervelend om te horen! Toch horen we graag waarover je niet tevreden bent. Je kunt ons hierover mailen op info@paardenwinkel.nl. We gaan dan proberen om je hier mee te helpen.